Saya siarkan iklan nuffnang!

Monday, January 31, 2011

Bila syaurah bergaya

Gambar ni ni ambil dalam 2 minggu lepas. Baru balik dari kerja & ambil anak-anakku.Time ni nampak macam comel sket pasal makcik Normah tu buat kan tocang pokok nyok atas kepala. kalau harapkan mama tak tau bila dapat lawa2 cam nih.

muka serius..
tengok bawah...patutla

siap babai lagik...nak ke mana cik kak?

 kasut tu dah lama mama tak pakai. Tak rajin la berkasut bagai, suka pakai sandal je. Betul la orang kata, budak2 ni memang suka tiru gaya orang tua. Harap diorang mencontohi yang baik-baik saja amin!

1 comment:

Peninjau Dunia said...

comel aje nampak bila pakai tacut besarrrr ...hehe